Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


FAQ

Objednal jsem si zboží, do kdy ho mám zaplatit?

Platbu od vás čekáme do 7 dnů, po této lhůtě objednávku rušíme a s ní i rezervaci na objednané zboží.

 

Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?

Zaplatit můžete převodem z účtu, vkladem na pobočce banky nebo z jakékoliv pošty poukázkou typu A.

 

Lze zboží zaslat na dobírku případně převzít osobně?

Veškeré zboží je rozesíláno přímo ze zahraničního skladu na adresu zákazníka, možná je tedy pouze platba předem. Všechny zásilky jsou rozesílány s unikátním podacím číslem, díky kterému lze zásilku snadno sledovat na stránkách České pošty.

 

Kolik u vás stojí poštovné?

Zboží je rozesíláno ze zahraničí. Výše poštovného je 179 kč u objednávek v ceně do 2100 kč. U objednávek nad 2100 kč je poštovné 299 kč a dále u objednávek nad 4000 kč je poštovné 499 kč. U objednávek nad 5000 kč je poštovné ze zahraničí 2000 kč  (tyto zásilky je třeba pojistit na vyšší částku proti ztrátě, tedy i poštovné je vyšší). Poštovné se vždy připočte k objednávce automaticky dle její výše.

 

Kolik si u vás mohu objednat párů v rámci jedné objednávky?

U nezlevněného zboží můžete objednat jakékoliv množství, u akčního (zlevněného) zboží lze objednat maximálně 4 páry obuvi na jednu adresu (zlevněné zboží je k dispozici pouze v limitovaném množství).

 

Mohu si objednat zboží i na Slovensko?

Ano, můžete. Poštovné na Slovensko je 299 kč při ceně objednávky do 2100 kč, při vyšší ceně je poštovné 499 kč, přičemž platbu za zboží můžete provést na náš slovenský účet, tedy bez poplatku za převod do zahraničí.

 

Jak dlouhá je dodací lhůta?

Zboží se rozesílá ze zahraničí, proto prosím berte v úvahu, že ho nebudete mít doma tak rychle, jako když objednáváte zboží v rámci ČR. Standardní dodací lhůta je 15-30 pracovních dnů od zaplacení objednávky, v určitých případech (zejména v době kolem Vánoc) může být dodací lhůta i o něco delší.

 

Jak mám vybrat správnou velikost obuvi?

Doporučujeme se řídit návodem na našich stránkách, kde je vše ohledně výběru velikosti vysvětleno případně si obuv vyzkoušet v kamenné prodejně/obchodním centru.

 

Jak obuv udržovat?

Plátěná obuv - pro odstranění nečistot použijte zubní kartáček nebo malý tvrdší kartáček, abyste se dostali i do hůře přístupných částí obuvi. Použijte čistič na obuv, který lze koupit ve specializovaném obchodě a plátěnky jemně vydrhněte.

Zimní obuv ze syntetické kůže - nečistoty odstraníme vlhkým hadříkem a vlažnou vodou. Pokud to nestačí, vyčistíme boty čistící pěnou např. Shoeboy´s COMBI CARE FOAM houbičkou a necháme zaschnout. Druhým krokem je výživa (péče). K tomu použijeme pěnu na syntetiku např. Shoeboy´s TREND CARE. Je to řidší pěna, kterou nastříkáme na houbičku a boty s ní otřeme. Pěna umí povrch zvláčnit, dodá mu jemný lesk a pomáhá proti praskání svrškového materiálu. Zároveň obsahuje i vodoodpudivé složky.

 

Mohu zboží vrátit do 14ti dnů bez udání důvodu?

Ano, můžete ho vrátit do 14ti dnů od převzetí v souladu s bodem 7 Obchodních podmínek.

 

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží je poskytována klasická záruka 2 roky. Reklamaci zboží lze uplatnit na naší adrese, stačí zaslat reklamované zboží např. prostřednictvím České pošty.